اخبار و مقالات

راه اندازی خط تولید انواع سس

راه اندازی خط تولید سس

امروزه یکی از کسب و کارهایی که درآمدزایی بسیار زیادی دارد ایجاد خط تولید سس و بسته بندی آن است که نظر بسیاری از کارآفرینان را به خود جلب کرده است.

علاوه بر اینکه سس ها به عنوان یک طعم دهنده غذا، سالاد و… محسوب می شوند، برای تزئین برخی از غذاها نیز از آن استفاده می کنند.

راه اندازی خط تولید انواع سس معمولا سود خوبی میتواند داشته باشد چرا که استفاده و سرو سالاد ها و فست فودها و مزه دار کردن بعضی از غذاها بدون سس خوشایند نخواهد بود. 

خواندن این مقاله فرصتی است برای افرادی که بودجه ای که در دست دارند و میخواهند خط تولید سس و بسته بندی آن را ایجاد کنند.

ماشین سازی عبدالملکی با مشاوره رایگان در زمینه ی ساخت و خرید دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سس و دیگر محصولات مد نظری که دارید راهنمایی می کند.

 

دستگاه های خط تولید سس

با توجه به اینکه پر کردن مایعات غلیظ و رقیق (سس) در خط تولید یک کارخانه هرگز نمی‌تواند به دست نیروهای انسانی انجام شود، پس پر کردن و بسته بندی سس ها  باید با پروتکل‌های خاص و کاملا بهداشتی توسط دستگاه پرکن مایعات انجام گیرد. دستگاه پرکن اتوماتیک انواع سس را با سرعت و دقت بسیاری بالایی در ظروف مخصوص سس میریزد. 

 

انواع دستگاه پرکن مایعات

  1. دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک 
  2. دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک 
  3. دستگاه پرکن مایعات رقیق 
  4. دستگاه پرکن مایعات غلیظ 
  5. دستگاه پرکن مایعات خطی 
  6. دستگاه پرکن مایعات روتاری
  7. دستگاه پرکن مایعات ثقلی

 

انواع دستگاه پرکن مایعات

که هر کدام از این دستگاه های ذکر شده با توجه به نیاز مشتری در دو مدل  کلی دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک و دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک ساخته می شود.

 

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه‌ پرکن مایعات انواع مختلفی دارد که دستگاه پرکن خطی مایعات یکی از آن‌ها است. در دستگاه پرکن خطی مایعات، سس ها داخل یک مخزن با حجم مشخص می‌شود. 

طریقه پر کردن ظروف سس یا مایعات دیگر اینگونه است که، ظروف و بطری‌ها بر روی دستگاه نقاله قرار می دهیم سپس ظروف به وسیله ی ریل حرکت می‌کنند و زیر شیرهای نازل دستگاه پرکن خطی قرار می‌گیرند.
دارای 6 نازل ( که تعداد نازل ها می تواند کاهش یا افزایش داشته باش بنا بر سفارش شما).
دارای مخزن که البته حجم و ظرفیت مخزن نیز طبق سفارشات شما عزیزان قابل تغییر است.
دستگاه برای تغییر بطری یا حجم مواد به راحتی تنظیم می شود.
سرعت و دقت بالای دستگاه بدون نشتی و چکه.
دارای نمایشگر.
مخزن دو جداره ی دستگاه پرکن اتوماتیک می تواند دما را کاملا ثابت نگه دارد همچنین این دستگاه مجهز به کنترل سطح مایع به صورت کاملا اتوماتیک می باشد.
دستگاه پرکن مایعات غلیظ یکی از دستگاه مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سس تکنفره یا انواع سس است از دستگاه پرکن اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک برای خط تولید مایعات غلیظ که گرانروی زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
مقدار تزریق مواد درون ظروف با توجه به خواسته ی شما قابل تنظیم می باشد که مقدار تعریف شده توسط پنل مخصوص که برای دستگاه تعبیه شده به صورت خودکار انجام می شود.
تزریق سس ها داخل ظروف بر اساس ظرفیت و حجم بطری‌ سس ها تنظیم می‌شود و ظروف کاملا از سس پر می‌شوند. حرکت خطی ظروف روی ریل دستگاه پرکن علت نامگذاری این دستگاه است.
در نظر داشته باشید که طراحی و ساخت این دستگاه با توجه به نیاز مشتری به صورت ۴ و یا ۸ نازل طراحی می شود.
دستگاه پرکن مایعات برای انواع بطری در اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.
طراحی و ساخت در دو مدل سیلندر کوچک و سیلندر بزرگ با قابلیت تزریق تا 4 لیتر و دارای نمایشگر جهت تنظیم عدد و حجم سس یا مواد دیگر.

 

درآمد تولید سس

راه اندازی خط تولید سس تکنفره،سس مایونز، سس کچاپ و انواع سس مختلف دیگر می‌تواند به عنوان یک کار با  سرمایه کم پیشنهاد خوبی برای شما عزیزان باشد. امروزه سس یکی از محصولات خوراکی جذابی که در خانه ها، فست فود،رستوران، کافه و… مورد استفاده اکثر افراد قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با راه اندازی خط تولید سس با سرمایه کم و ایجاد یک کسب و کار کرده و بتوانید از تولید یا حتی بسته بندی سس درآمد قابل توجهی کسب کنید.

 

هزینه راه اندازی خط تولید سس

از آنجایی که سس از محصولاتی لذیذ و خوشمزه ای است که همیشه متقاضیان خود را دارد. راه اندازی خط تولید انواع سس یا بسته بندی سس نیاز به سرمایه ی اندکی دارد تا شما بتوانید کارگاه یا کارخانه تولید سس خود را احداث کنید. بعد از مدتی می توانید با افزایش سرمایه، کار خود را گسترش دهید. البته باید در نظر داشته باشید که برای موفقیت در پروسه ی تولید سس و تبدیل شدن به یکی از کارآفرینان موفق در این زمینه نیازمند کسب تجربه و مهارت هستید واز نیروهای کار ماهر استفاده کنید.

شرکت ماشین سازی عبدالملکی با درک شرایط شما مشتریان عزیز تسهیلاتی را برای خرید انواع دستگاه های مورد نظر برای خط تولید قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی دستگاه های مورد نظر خود را خریداری کنید برای مشاوره، انتخاب و ساخت دستگاه مورد نظر می توانید با مشاورین تیم این مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

دستگاه پرکن مایعات پمپی

  • دستگاه پرکن مایعات پمپی وزنی یا گرم دارای یک سیستم پر کنی دقیق گرمی می باشد که توانایی پرکردن مایعات تا وزن 4 کیلوگرم را  دارد.
  • دستگاه پرکن مایعات دارای 1 پمپ 2 اینچی است که توسط اینورتر کنترل میگردد.
  • جنس بدنه ی دستگاه پرکن از استیل ضد زنگ می باشد.
  • کاور اطراف دستگاه از جنس تمام استیل است.
  • کلیه ی تنظیمات دستگاه به غیر از ارتفاع بطری تا فاصله نازل ها از روی صفحه نمایشگری که روی دستگاه تعبیه شده است قابل تنظیم میگردد دارای کنترلر وزن است.
  • دستگاه پر کن مایعات غلیظ دارای کنترلر وزن است که دقت وزنی دستگاه را بالا می برد.
  • برق مصرفی برای دستگاه تک فاز برق شهری 220 ولت می باشد.
  • این دستگاه دارای نوار نقاله 4 متری تمام استیل می باشد.
  • نازل های این دستگاه دارای سیستم از ته پر کن هستند که همین امر منجر به جلوگیری از کف کردن سس ها درون ظروف می شود.
  • اینورتر سرعت پر کردن دستگاه نیز قابل تنظیم است.

 

دستگاه دربند تمام اتومات

یکی دیگر از دستگاه های مورد نیاز در کنار دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای خط تولید سس، دستگاه دربند اتوماتیک است که بتواند متناسب با سرعت تولید دستگاه پرکن درب مخصوص برای سس ها را بگذارد. از دستگاه دربند برای درب گذاری انواع ظروف فلزی و شیشه ای از جمله سس، رب و… استفاده می شود که در نهایت سبب می شود که از اپراتور انسانی کمتری استفاده شود و خط تولید سس با سرعت بیشتری پیش برود در نتیجه به این صورت هزینه ها نیز کاهش می یابد.

 

مشخصات فنی دستگاه دربند تمام اتومات

دستگاه دربند تمام اتومات دارای 3 متر نوار نقاله است. هر قسمت از هد این دستگاه به طور جداگانه قابل تنظیم می باشد و هر کدام از هد ها دارای 1 موتور و یک جک پنوماتیک مستقیم می باشد. در نظر داشته باشید که مقدار سفت کردن درب بطری های سس در این دستگاه نیز قابل تنظیم است. این دستگاه قابلیت تنظیم کردن درب های مختلف با انواع سایزها را دارد.

دستگاه دربند درب گذاری برای انواع ظروف فلزی و شیشه ای از جمله سس، رب و… طراحی و ساخته می شود و در نهایت سبب می شود که از اپراتور انسانی استفاده کمتری شود و خط تولید سس با سرعت بیشتری پیش برود.

 

قیمت خط تولید سس

قیمت راه اندازی خط تولید سس مایونز یا سس تک نفره و انواع سس دیگر، بسته به بودجه ای که در اختیار دارید و نوع دستگاه هایی که شما عزیزان سفارش می دهید متغیر می باشد. در نظر داشته باشید از دیگر عوامل دیگری که در قیمت خط تولید سس تاثیر گذار است میزان تولیدی اولیه ای که شما در ابتدای کار می خواهید داشته باشید و همچنین نوع دستگاه ( دستگاه اتوماتیک-دستگاه نیمه اتوماتیک) که سفارش میدهید در قیمت تاثیرگذار خواهد بود.

شرکت ماشین سازی عبدالملکی با سابقه ی درخشان ده ساله هم اکنون آماده ی ساخت انواع ماشین آلات صنعتی مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سس و بسته بندی آن با توجه به نیاز شما می باشد.

برای استعلام و ثبت سفارش برای ساخت دستگاه مورد نظر برای خط تولید سس و یا محصولات مد نظر دیگر و استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان تیم ماشین سازی عبدالملکی تماس بگیرید کلیه ی دستگاه های تولید شده دارای پنج سال ضمانت و یک سال خدمات پس از فروش از زمان نصب می باشد.

 

انواع دستگاه لیبل زن

  • دستگاه لیبل زن رومیزی
  • دستگاه لیبل زن opp
  • دستگاه لیبل زن 2 طرفه پشت چسب دار
  • دستگاه لیبل زن گرد پشت چسب دار
  • دستگاه چاپ لیبل پشت چسب دار
  • دستگاه لیبل زن فوقانی و زیرین محصول
  • دستگاه لیبل زن چند کاره پشت چسب دار
  • دستگاه لیبل زن چند وجهی
  • دستگاه لیبل شیرینگ

برای مشاوره و خرید دستگاه لیبل زن متناسب با محصولات تولید شده ی خود میتوانید با مشاورین تیم ماشین سازی عبدالملکی تماس حاصل فرمایید. کلیه ی سفارشات برای ساخت دستگاه های مورد نظر شما دارای ضمانت و گارانتی پس از فروش می باشد.

 

دستگاه لیبل زن گرد یک طرفه برای خط تولید سس

می دانید که از اصلی ترین و مهمترین قسمت هر خط تولید بسته بندی آن محصول است که نظر مشتری را این مرحله از کار جلب کرده و باعث ترغیب در خرید محصول میشود.

 شما توسط برچسب لیبل نایلونی و چاپ اطلاعات محصول روی ظروف سس می توانید به زیباسازی محصول بپردازید و هر آنچه که در مورد محصول نیاز است مشتریان شما بدانند روی آن درج نمایید. 

لیبل به معنی برچسب یا همان اتیکتی است که می تواند روی ظروف مخصوص محصولات چسبیده شود و اطلاعات مختصری و مفیدی از محصول، برند، قیمت نهایی برای مصرف کنندگان، تاریخ تولید و انقضا، مواد تشکیل دهنده محصول و… را به مصرف کنندگان آن کالا ارائه کند.

همچنین لیبل کمک شایانی به دیده شدن محصول شما میکند چرا می دانید که از اصلی ترین و مهمترین قسمت هر خط تولید بسته بندی آن محصول است که نظر مشتری را این مرحله از کار جلب کرده و باعث ترغیب در خرید محصول میشود.که همین دیده شدن جنبه ی تبلیغاتی هم می تواند داشته باشد و فروش محصول شما نیز افزایش پیدا میکند. 

پس استفاده از دستگاه لیبل زن گرد یک طرفه می تواند کاربرد بسیار زیادی در خط تولید سس یا خطوط تولید محصولات دیگر دارد.


ارسال نظر :
نظر

نظرات شما :
  • نظر محبوبه

    محبوبه

    دستگاه پرکن سس میخواستم موجود دارید

    • نظر ادمین

      ادمین

      با شماره تلفن شما تماس گرفته شد.