اخبار و مقالات

دستگاه پرکن گلاب

در کارگاه ها و کارخانجات بزرگی که به طور روزانه مقدار زیادی گلاب تولید می شود علاوه بر حفظ و تضمین کیفیت، سرعت نیز از دیگر مولفه های موثر در خط تولید می باشد که با کمک دستگاه پرکن گلاب که از زیر شاخه های دستگاه پرکن مایعات می باشد علاوه بر بسته بندی دقیق، راندمان تولید و در نتیجه سرعت نیز افزایش می یابد.

بنابراین این امر بسیار طبیعی می باشد که دستگاه های بسته بندی گلاب دارای استاندارد های بهداشتی و فنی باشند. اگر حرفه ی شما در این زمینه می باشد و یا تصمیم به شروع کسب و کار خود در این حوزه گرفته اید و نیازمند دستگاه پرکن گلاب هستید شرکت ماشین سازی عبدالملکی تولید کننده ماشین آلات صنعتی در ادامه این مقاله سعی داشته تا شما را با انواع آن آشنا کند از این رو پیشنهاد می کنیم پیش از ثبت سفارش خود و خرید دستگاه پرکن گلاب، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دستگاه پرکن گلاب چیست

گلاب مایعی رقیق محسوب می شود که جهت پر کردن آن درون ظروف مختلف، دستگاه پرکن مایعات رقیق بهترین گزینه می باشد، از این دستگاه می توان جهت پر کردن انواع مایعات رقیق دیگر نظیر عرقیات، ادکلن، آب و… استفاده کرد. دستگاه پرکن گلاب می بایست دارای استانداردهای خاصی باشد چرا که در بخش بسته بندی و تقریبا انتهای کار مورد استفاده قرار می گیرد که این مرحله بسیار مهم می باشد زیرا اولین چیزی که هر فرد در ابتدا به آن دقت می کند ظاهر محصول می باشد. این دستگاه امکان پر کردن مایعات رقیق را در انواع ظروف نظیر قوطی، ظروف پلاستیکی، شیشه و پت را در ابعاد مختلف فراهم می آورد.

 

دستگاه پرکن مایعات دستی

دستگاه پرکن گلاب دستی برای راه اندازی نیاز به اپراتور داشته و تمام امور آن توسط نیروی انسانی مدیریت و کنترل می شود. این دستگاه را می توان برای تولیدات خانگی و در منازل نیز مورد استفاده قرار داد. این دستگاه به علت عملکرد ساده دارای قیمت مناسبی می باشد، از این رو برای کارگاه ها و کسب و کار های کوچک توصیه می شود.

 

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

دستگاه پرکن گلاب نیمه اتومات نیز مانند مدل دستی نیازمند اپراتور می باشد البته تفاوت هایی هم وجود دارد مثلا هنگامی که ظروف مورد نظر طی فرایند پر کردن در زیر نازل قرار داده می شوند، اپراتور می بایست پدال تعبیه شده در دستگاه را فشار داده تا مواد به درون ظروف منتقل شوند.

 

دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک

دستگاه پرکن گلاب تمام اتوماتیک جزء پیشرفته ترین دستگاه ها محسوب می شود که برای تزریق مواد داخل ظروف هیچ نیازی به وجود اپراتور نداشته و تمامی عملیات را به شکل خودکار و بر اساس تنظیمات از پیش تعیین شده انجام می دهد. 

جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

دستگاه پرکن گلاب خانگی

دستگاه پرکن گلاب خانگی در دو سری نیمه اتوماتیک و دستی عرضه می شود چرا که این مدل ها از این دستگاه در ابعاد کوچک تولید شده و مناسب فضا های کوچک می باشند، بنابراین اگر مکان کارگاه شما کوچک بوده و یا کسب و کار خود را در منزل ایجاد کرده اید توصیه ی ما به شما خرید این مدل ها از دستگاه پرکن مایعات می باشد چرا که علاوه بر تامین نیاز شما هزینه ی آن نیز برای شما از لحاظ اقتصادی به صرفه خواهد بود.

 

استفاده از دستگاه پرکن گلاب چه مزایایی دارد؟

  • پر کردن گلاب با رعایت اصول بهداشتی
  • سرعت بخشی به روند خط تولید
  • کم شدن هزینه های مربوط به نیروی انسانی
  • پیشگیری از هدر رفتن گلاب
  • کارکرد بدون صدا
  • کاربری آسان و راحت
  • جنس بدنه مقاوم (استیل ضد زنگ)
  • برد کنترل پنل
  • قابلیت تعیین مقدار تزریقی
  • تعمیر بدون دردسر

 

مکانیزم خاص دستگاه پرکن گلاب

گلاب و دیگر مواد غذایی که به شکل مایع بوده و به راحتی و روان وارد انواع ظروف می‌شوند، نیازی به استفاده از پمپ و اعمال فشار نداشته و توسط نیروی وزن خود به درون ظروف انتقال پیدا می کنند، بنابراین می توان گفت کارکرد دستگاه‌ پرکن گلاب با کمک نیروی وزن صورت می گیرد. به همین علت است که این دستگاه‌ها از مقرون به صرفه ترین و ارزان‌ترین دستگاه های بسته بندی مایعات به شمار می آیند.

 

قیمت پرکن گلاب

قیمت دستگاه پرکن گلاب به مولفه هایی نظیر جنس دستگاه، نوع دستگاه (دستی، نیمه اتومات و اتومات)، تعداد نازل ها و… بستگی دارد. در نظر داشته باشید که هنگام خرید پرکن گلاب به مقاومت و کیفیت اجزاء دستگاه توجه کرده و تنها به قیمت آن توجه نکنید. دستگاه های ارزان بسیاری در بازار موجود هستند که از مقاومت کمی برخوردارند و به هزینه های بالایی در خصوص نگهداری و تعمیر نیاز دارند. برای اطلاع از قیمتها و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی تماس بگیرید.

 

خرید دستگاه پرکن گلاب

به علت این که گلاب تولید شده در ایران طرفداران بسیاری حتی در خارج از کشور دارد، افراد بسیاری علاقمند به تولید گلاب شده و کارگاه یا کارخانه بزرگی جهت تولید، بسته بندی و عرضه گلاب ایرانی تاسیس کرده اند، نکته ای که وجود دارد این است که در این کارخانه ها جهت پر کردن گلاب درون ظروف به دستگاه های مخصوصی نیاز است که فرآیند بسته بندی به صورت بهداشتی و اصولی انجام شود، به همین علت بهره گیری از دستگاه های پرکن گلاب نیمه اتومات و یا اتومات در این صنف بسیار رواج دارد.

یکی از شرکت هایی که سال های متمادی در عرصه تولید و فروش انواع ماشین آلات صنعتی فعال بوده است، ماشین سازی عبدالملکی می باشد؛ اگر کسب و کار شما در زمینه ی تولید گلاب و یا دیگر مایعات می باشد و برای پر کردن محصولات خود در ظروف مورد نظرتان نیازمند دستگاه پر کن هستید می توانید این دستگاه را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت از مجموعه ی عبدالملکی تهیه کنید. 

 


ارسال نظر :
نظر

نظرات شما :
    هنوز کامنتی ثبت نشده است.