اخبار و مقالات

دستگاه پرکن مایعات گاز داز

دستگاه پرکن نوشیدنی های گازدار

خط تولید دستگاه پرکن نوشیدنی های گازدار تقریباً شبیه دستگاه های بسته بندی نوشابه های غیر گازدار مانند دوغ، آب و ... است. تنها تفاوت در دستگاه تری بلوک است. خط بسته بندی نوشیدنی های گازدار برای محصولاتی مانند نوشابه، دلستر، آب گازدار و ... می باشد.

 نوشیدنی های گازدار در قوطی و بطری پت یا PET بسته بندی می شوند.

 

خط تولید و پرکن نوشیدنی های گازدار در بطری های PET

بطری ها از دستگاه مرتب سازی و ردیف کن بطری به دستگاه تری بلوک منتقل می شوند. قابل ذکر است که دستگاه های ردیف کن بطری برای تولید با حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بازده و یا ظرفیت کار پایین باشد، سیلندرها توسط اپراتور می توانند به سمت دستگاه تری بلوکی هدایت شوند.

دستگاه تری بلوک مجموعه ای از ماشین آلات برای شستن بطری ها، پر کردن (پر کردن محصول در بطری)،  بستن درب (قرار دادن درب روی بطری از طریق دستگاه) و بسته شدن (سفت و مهر و موم درب بطری) است. این دستگاه کلیه قسمت های ذکر شده را مرحله به مرحله انجام می دهد.

دستگاه های تری بلوک با ظرفیت متفاوت (تعداد نازل های مختلف) عرضه می شود.

به محض اینکه بطری ها از دستگاه تری بلوک خارج می شوند، به نوار نقاله منتقل می شوند و دستگاه برچسب زدن Opp برچسب ها را می برد و به طور خودکار آنها را به بطری ذوب گرم می چسباند.

یک چاپگر (JET PRINTER) روی نوار نقاله نصب شده است که تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول را چاپ می کند. سپس بطری ها به آخرین مرحله برده می شوند. دستگاه شیرینگ پک تونلی از طریق چند عددی بطری ها را شیرینگ می کند (6 عددی برای نوشابه و آب معدنی).

سرانجام بسته ها بارگیری می شوند تا به بازار ارسال شوند. قابل توجه است که می توان جهت تولید بطری های پت از دستگاه های باد کن پت برای ساخت بطری استفاده کرد و 0 تا 100 درصد تولید و بسته بندی محصول را می توان ساخت. اگر ظرفیت تولید محصول بالا باشد ، خرید دستگاه بادکن پت نیز مقرون به صرفه است ، زیرا رد کوتاه مدت توجیه اقتصادی خوبی خواهد داشت .

 

خط پرکن نوشیدنی گازدار به صورت قوطی یا (CAN FILLER)

ماشین آلات پرکن نوشیدنی های گازدار (CAN FILLER)در  قوطی از دستگاه های با کیفیت و کاربردی در زمینه تولید نوشیدنی هستند. این دستگاه ها بیشتر وارداتی از کشورهایی نظیر آلمان هستند. اما گروه ماشین سازی عبدالملکی از سازندگان این دستگاه هاست.

 

دستگاه پر کردن مایعات گازدار

قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی، مانند نوشابه های گازدار و مانند آن، با توجه به نوع ساختار مورد نظر و همچنین با توجه به ظرفیت تولید آن تعیین می شود و به خریداران ارائه می شود. 

دستگاه پرکن مایعات، که برای مایعات غلیظ و رقیق استفاده می شود و محتویات ظروف مختلف را با عملکردی که برای ارسال محصولات مختلف به بازار دارد، پر می کند، مثالهای زیادی را شامل می شود.

نمونه هایی از این موارد عبارتند از:

  1. دستگاه پر کردن مایعات شیمیایی مانند انواع آماده شوینده
  2. دستگاه پرکن دوغ
  3. دستگاه پر کردن نوشیدنی ها مانند نوشابه های گازدار
  4. دستگاه پرکننده انواع داروها
  5. دستگاه پر کردن انواع غذاهای مایع
  6. دستگاه پرکن اسید

البته، مثال های ذکر شده فقط چند نمونه از بسیاری از دستگاه های پرکن مایعات است. و قیمت انواع مختلف مانند قیمت دستگاه های پر کن نوشیدنی و سایر محصولات مایع متفاوت است.

 

دستگاه پرکن مایعات و نوشیدنی های گازدار

هزینه دستگاه پرکن نوشیدنی، از جمله نوشیدنی های گازدار و سایر محصولات مشابه، که با توجه به مکانیسم دستگاه، گروه تولید کنندگان و بسیاری از فاکتورهای دیگر، یکی از انواع دستگاه های پرکن مایعات است که هر یک از آنها به عنوان یک عامل تأثیرگذار، قیمت آن تعیین می شود، مشخص می شود.

در هر صورت، قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی در بازار برای این گروه از خریداران یکی از فاکتورهای مهم برای خرید است:

  • واحدهای کارگاهی
  • واحد های کارخانه جات صنعتی تولید کننده دستگاه پرکن

 

جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

انواع دستگاه های پرکن مایعات گازدار

هر نوع دستگاه پرکن نوشیدنی با قیمت های مختلف برای واحدهای صنعتی مختلف موجود در بازار دنبال می شود. علاوه بر این، قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی که با توجه به انواع مختلف این دستگاه ها به خریداران ارائه می شود، عامل مهمی در انتخاب دستگاه مورد نظر وجود دارد.

لازم به ذکر است که با کمک دستگاه های موجود روند پر کردن انواع محتویات خالی انجام شده است و از این طریق محصولات مختلف مراحل تکمیل را جهت عرضه در بازار طی می کنند.

مکانیسم موجود برای هر نوع دستگاه پرکن مایعات، مانند دستگاه پر کن نوشیدنی و پرکن نوشیدنی گازدار شامل گزینه های زیر است:

  • دستگاه پرکن نوشیدنی ثقلی
  • دستگاه پرکن نوشیدنی برای سیلندر و پیستون
  • دستگاه پرکن نوشیدنی ها وکیوم
  • دستگاه پرکن نوشیدنی پیمانه ای
  • دستگاه پرکن نوشیدنی با پمپ پریستالتیک

در هر یک از این دستگاه ها، بسته به عوامل زیر روند پر کردن و بسته بندی متفاوت است:

  • دقت در نوع پرکن
  • حجم تزریق
  • ظرف
  • نوع مواد

 

آماده سازی و تهیه دستگاه پر کن مایعات گازدار

دستگاه پرکن نوشیدنی که به روشهای مختلف تهیه و خریداری می شود، برای انواع نوشیدنی های گازدار و همچنین نوشیدنی های غیر گازدار مفید است. کاربردی بودن این دستگاه به دلیل اقدامات لازم و دقیقی است که برای پر کردن و بسته بندی محصولات ذکر شده انجام می دهد. دقت این دستگاه ها به قدری زیاد است که احتمال خطا در آنها نزدیک به صفر خواهد بود. علاوه بر این، قیمت دستگاه پر کن نوشیدنی در تهیه این دستگاه که یکی از اولین معیارهای انتخاب خریدار است، ممکن است در این گروه از محصولات متفاوت باشد:

  1. دستگاه پرکن نوشیدنی گازدار ایرانی
  2. دستگاه پر کردن نوشیدنی گازدار خارجی

 

مدل های دستگاه پرکن مایعات گازدار

دستگاه پرکن نوشیدنی گازدار که ابزار اصلی بسته بندی انواع نوشیدنی ها است نیز می تواند با خرید مستقیم این محصولات از مراکز توزیع، و هم خرید این دستگاه ها از تولیدات داخل کشور تهیه شود. امروزه راحتی روش خرید مستقیم تعداد زیادی از خریداران را به سمت این خرید سوق داده است.

مزیت بزرگ دیگر این روش های خرید، این است که ابتدا می توانید قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی را در این مراکز خرید مشاهده کرده و سپس تصمیم به خرید یکی از آنها بگیرید. همچنین، هنگام خرید دستگاه پر کردن نوشیدنی، می توانید یکی از این ماشین های خرید موجود را انتخاب کنید:

  • دستگاه پرکن مایعات با 12 نازل
  • دستگاه پرکن ساشه مایع
  • واحد منو برای پر کردن ماشین و درب
  • دستگاه پرکن مایعات با 3 نازل
  • دستگاه نیمه اتوماتیک برای پر کردن نازلهای منفرد
  • دستگاه شیردوشی خوب

 

مشخصات فنی دستگاه های پر کن نوشابه گازدار

  • مخزن استیل ضد زنگ 200 لیتری 304 نگیر
  • پوشش کاور فولادی 304 نگیر
  • دستگاه پرکن نوشابه با قوطی آهن (4040x)
  • تابلو برق پلی استر مجهز به PLC
  • یک نوار نقاله استیل سه متری مجهز به اینورتر برای تنظیم دور موتور
  • دکل پنوماتیک

 

سیستم سیلندر پیستونی برای دستگاه پرکن نوشابه گازدار

یکی از رایج ترین و پرکاربردترین انواع دستگاه های پرکن، پرکن با سیلندرهای پیستونی است که از مواد با ویسکوزیته بالا مانند خامه، عسل، مربا استفاده می کند. معمولاً این نوع دستگاه های پرکن در کارخانه ها برای صنایع غذایی استفاده می شود. یکی از روشهای پرکن، روش سیلندر پیستونی است که از دقت پرکردن بالایی برخوردار است. به دلیل دقت بالای این روش، از روش سیلندر پیستون در دستگاه های پرکن نوشابه نیز استفاده می شود و از آنجا که نوشابه کف نکند، نازل ها در پایین ظرف قرار می گیرند و شروع به پر کردن نوشابه می کنند.

جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نحوه پر کردن دستگاه پرکن نوشابه

بطری ها در مرکز نازل ها قرار می گیرند و یک سطح می شوند و سپس با یک پیستون فشار بر روی نازل بسته می شوند. با این کار حجم بسته مورد نیاز برای پر کردن ایجاد می شود. CO2 داخل مخزن به یک بطری خالی منتقل می شود تا فشار داخل آن را جبران کند تا مخزن و بطری به هم فشار داده شوند و بنابراین مرحله پر شدن شروع می شود. سطح مایع پرکننده به نقطه انتهایی گاز سوزن می رسد تا گاز داخل بطری نتواند زیاد نشت کند.

در این مرحله، پر شدن کامل است و دریچه پرکن بسته می شود. مرحله بعدی به عنوان کنترل تلاطم محصول هوادهی تعریف می شود که با استفاده از شیرهای کنترل الکترو پنوماتیک تثبیت می شود. دستگاه های جداگانه و تک کاره مانند پرکن ساده و یا شستشو، پرکن و بسته شدن نسخه های تک بلوک با توجه به ترجیحات و نیازهای مشتری امکان پذیر است.

 

دستگاه پرکن مایعات گازدار را از کجا خریداری کنیم

به این مطلب رسیدیم که از کجا باید خرید؟ ما با توجه به این مطلب که شما دوست عزیز دست رسی به اینترنت دارید و هزاران هزار سایت هست که در رابطه با همین موضوع فعالیت می کنند، از شما می خواهیم که با مشاورین ما که شماره آن ها در این صفحه موجود است تماس بگیرید.

این اطمینان به نفس به خاطر 1 دهه تجربه، ساخت ماشین آلات و دستگاه هایی در داخل کشور با کمک و تجربه نیروهای این مرز و بوم، و در نهایت رضایت مشتریان قبلی است که ما قبلا نیاز آن ها را بر طرف کرده ایم . که ما جز جلب رضایت شما و آن ها هدف دیگری نداریم . پس منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.


ارسال نظر :
نظر

نظرات شما :
    هنوز کامنتی ثبت نشده است.