دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن گریس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک | قیمت

دستگاه پرکن گریس سرد چیست

دستگاه گریس پرکن سرد یکی از دستگاه های پرکن مایعات غلیظ کارخانه ی ماشین سازی عبدالملکی است که در دو نوع کاملاً اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و عرضه می شود. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و مشخصات آن با ما همراه باشید.

گریس از مشتقات نفتی مایع و نیمه جامد با غلظت بالا است که برای روانکاری مورد استفاده قرار میگیرد و در صنعت بسیار پرکاربرد است. پر کردن گریس با روش های سنتی بسیار گران است، به همین جهت امروزه از دستگاه های پرکن گریس استفاده می کنند و این ماشین آلات صنعتی به صورت کاملاً اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند. دستگاه پرکن گریس شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

 

قیمت دستگاه گریس پرکن

 

در حال راه اندازی خط تولید هستید؟ و یا میخواهید از قیمت دستگاه ها مطلع شوید؟

با مکالمه تلفنی و مشاوره با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی از خدمات ما بهره‌مند شوید.

09124668761 09126611791

 

پرکردن گریس به دلیل غلظت و چسبندگی بسیار بالایی که دارد، بسیار دشوار است و به همین دلیل به عنوان بخشی از دستگاه پرکن مایعات غلیظ شناخته می شود.

گرم کردن و روغن کاری با روغن یا گریس معمولاً بهترین راه برای تسهیل فرآیند پر کردن است. بعضی از گریس ها مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما دارند و یا خاصیت خود را در برابر حرارت از دست می دهند. بنابراین، این نوع روان کننده ها باید بدون تغییر ساختار آنها پر شوند.

پرکن گریس سرد بهترین انتخاب برای این کار است. مکانیزم طراحی دستگاه پرکن گریس سرد، پمپ تایمر یا لودسل است و در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و ساخت است.
.
دستگاه پرکن گریس هم برای پر کردن گریس سرد و هم برای پر کردن گریس گرم به کار میرود و جزء انواع دستگاه پرکن مایعات حساب میشود.

پرکردن گریس به دلیل غلظت و چسبندگی بسیار بالایی که دارد، بسیار دشوار است و به همین دلیل به عنوان بخشی از دستگاه پرکن مایعات غلیظ شناخته می شود.

گرم کردن و روغن کاری با روغن یا گریس معمولاً بهترین راه برای تسهیل فرآیند پر کردن است. بعضی از انواع گریس ها مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند یا خاصیت حرارتی خود را از دست می دهند. بنابراین، این نوع روان کننده ها باید بدون تغییر ساختار آنها پر شوند.

پرکن گریس سرد بهترین انتخاب برای این کار است. مکانیزم طراحی دستگاه پرکن گریس سرد، پمپ تایمر یا لودسل است و در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و ساخت است.

برای پر کردن گریس سرد دستگاه های زیادی وجود دارد که ماشین سازی عبدالملکی توانسته با تجربه یک دهه ای خود، به تولید این نوع دستگاه ها بپردازد که ما در این مقاله به توضیح دستگاه پرکن گریس سرد و نحوه کار این دستگاه خواهیم پرداخت.

همچنین لازم است بدانیم دستگاه پرکن گریس هم برای پر کردن گریس سرد، و هم برای پر کردن گریس گرم بکار میرود که در هر صورت این دستگاه جزء دستگاه های پرکن مایعات محسوب می شود.

 

جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تفاوت پرکن گریس سرد و گرم

تفاوت بین دستگاه پرکن گریس سرد و پرکن گریس گرم در صحبت بسیار ساده است، اما از لحاظ عملی و فنی بسیار متفاوت است. برای توضیح آن باید هر کدام از این دستگاه ها را به صورت خاص و جدا گانه مورد بررسی قرار داد.

 

دستگاه پرکن گریس سرد

پرکن گریس سرد به صورت نیمه اتوماتیک تولید می شود. اپراتور ظرف را زیر نازل قرار می دهد و روند کار با فشار دادن پدال شروع می شود و پس از مدت زمان مشخصی ظرف پر می شود که با تعویض ظرف، این روند ادامه می یابد.

 

قیمت دستگاه پرکن گریس

 

قیمت دستگاه گریس پرکن

قیمت دستگاه گریس پرکن سرد بسته به مدل اتوماتیک یا نیمه اتواتیک بودن و کارایی مختلف دستگاه متفاوت بوده که شما می توانید برای استعلام قیمت و مشاوره جهت انتخاب دستگاه مناسب دستگاه پرکن گریس با مشاورین تیم ماشین سازی عبدالملکی تماس حاصل فرمایید.

دستگاه پرکن گریس سرد با توجه نوع سفارش و درخواست مشتری تولید خواهد شد که هر کدام از  مدل های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی این دستگاه ها کارایی و ظرفیت های متنوعی دارند که برای پر کردن ظروف مخصوص با اندازه و ابعادی خاص، قیمت متفاوتی دارند. 

 

در حال راه اندازی خط تولید هستید؟ و یا میخواهید از قیمت دستگاه ها مطلع شوید؟

با مکالمه تلفنی و مشاوره با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی از خدمات ما بهره‌مند شوید.

09124668761 09126611791

 

دستگاه پرکن گریس گرم

در مورد دستگاه پركن گریس گرم نیمه اتوماتیک، اپراتور ظرف را زیر نازل پرکن قرار می دهد و با فشار دادن شاسی عملیات پرکن انجام می شود. در زیر ظروف یک لودسل وجود دارد که با رسیدن به وزن از پیش تعیین شده شیر بسته می شود.

اما روند کاربا  استفاده از دستگاه پرکن گریس اتوماتیک  به این صورت است که تمامی این کارها به صور خودکار توسط دستگاه انجام می شود. پس از اتمام عملیات پر کردن، دستگاه با یک نوار نقاله هماهنگ می شود، ظروف را از زیر شیر عبور می دهد و آنها را به مکان دیگری منتقل می کند.

 

مشخصات و اطلاعات فنی دستگاه پرکننده گریس

  • عملکرد: اتوماتیک، نیمه اتوماتیک
  • سرعت: پرکردن تا 600 کیلوگرم در ساعت
  • مخزن: 100 لیتر
  • حجم ظرف: 50 تا 5000 گرم
  •  قیمت: با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت دریافت قیمت روز با واحد فروش ماشین سازی عبدالملکی تماس بگیرید.
  • مشخصات کلی: پمپ دنده ای دو اینچی، 5.5 اسب بخار
  • نوار نقاله: تا 6 متر (بسته به عملکرد دستگاه)
  • تابلو برق: کره ای
  • پنوماتیک: مارک های pars و air tak
  • تعداد نازل: 1 تا 4 عددی

 

کاربردهای دستگاه پرکن گریس سرد دستی

دستگاه های مورد استفاده برای پر کردن ظروف گریس از قدرت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که می توانند عمل پر کردن ظروف را با سرعت بسیار خوبی انجام دهند. این دستگاه های پرکن مدل هایی دارند که متناسب با نیاز وسفارش مشتری ساخته شده و به فروش می رسد.

یکی از مدل های کاربردی این دستگاه ها، دستگاه پرکن گریس دستی است. با کمک دستگاه های پرکن گریس دستی، ظرف های گریس را می توان به راحتی و بدون ریختن مواد و ذرات پر کرد. پرکن گریس دستی به دلیل اندازه و ابعاد کوچکی که دارد می تواند در مکان های کوچک مانند کارگاه هابه راحتی جای بگیرد. کار با دستگاه پرکن گریس بسیار ساده است.

 

عملکرد دستگاه پرکن گریس سرد

پس از تنظیمات مربوط به مقدار تزریق مواد و تنظیم ارتفاع نازل نسبت به ظروف مد نظر، ظرف ها را روی براکت روی سینی دستگاه قرار داده و استارت می زنیم. نازل به سمت پایین حرکت کرده می کند تا به کف ظرف برسد، سپس به صورت خودکار به سمت بالا بر می گردد و هم زمان عمل پمپاژ انجام میگیرد. پس از پر شدن ظرف نازل تزریق مواد مقداری بالاتر از ظرف متوقف شده تا برداشتن یا قرار دادن ظرف در زیر نازل به آسانی انجام پذیرد .

در داخل مخزنِ نصب شده روی دستگاه پرکن گریس سرد، تیغه هایی با شکل و مکانیزم حرکتی ویژه ای قرار داده میشود.

این پره ها هنگام حرکت، گریس را با فشار به سمت دهانۀ خروجی مخزن هدایت میکنند تا پمپ، عمل مَکِش و انتقال گریس به داخل نازل ها و سپس تزریق آن به داخل ظرف را به آسانی انجام دهد. سیستم تزریق با این دستگاه از کف ظرف انجام میشود زیرا این عمل باعث کامل پر شدن ظرف می شود و همچنین باعث عدم ایجاد حباب در داخل ظرف میشود.

تنظیم مقدار تزریق ماده درون ظرف به صورت تایمینگ است و قطع و وصل شدن آن به وسیله ی یک شیر است.

دستگاه پرکن گریس اتوماتیک تقریبا مثل دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات است که توسط اپراتور به سادگی فقط با قرار دادن ظرف بر روی نوار نقاله توسط اپراتور انجام میگیرد و بقیه مراحل شامل قرارگیری ظروف در زیر نازل، پرشدن، حرکت دوباره بین دستگاه های  خط تولید و در نهایت قرارگیری آن بر روی میز ترافیک است که به صورت اتوماتیک انجام میگیرد..

مدل نیمه اتوماتیک این دستگاه پرکن گریس هم تا حدودی شبیه دستگاه پرکن مایعات نیمه اتومات است که با قرار دادن ظروف زیر نازل، کنترل نازل ها از طریق فشار دادن پدال، برداشتن ظروف و تکرار مجدد این چرخه ل، توسط اپراتور صورت میگیرد.

توجه داشته باشید که درب گذاری و درب بندی با توجه به حجم تولید درب گذاری یا درب بندی ظروف پر شده به سه روش دستی نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک صوت می پذیرد.

 

کدام مدل پرکن گریس سرد پرطرفدارتر است

دستگاه های پر کن بیشتر به صورت نیمه اتوماتیک تولید می شوند. اپراتور دستگاه ظروف را در پایین و زیر نازل ها یا افشانک ها قرار داده و با فشردن پدال کار پر کردن انجام میگیرد و پس از این مرحله و در زمان مشخص شده ظروف پر شده و با جایگزینی آن ها این چرخه ادامه می یابد. اما در مدل تمام اتوماتیک آن تنها قرار دادن ظروف بر در زیر شیر نازل به وسیله ی اپراتور انجام میگیرد و باقی کار تماما اتوماتیک بوده و بدونه دخالت دست انجام می شود.

خدمت شما خاطر نشان می کنیم که مکانیزم طراحی دستگاه پرکن گریس سرد، به شکل پمپی یا همان تایمری (لودسل) می باشد که در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و اجراست.

معمولا دستگاه پرکن گریس سرد دستی برای کارگاه ها و تولیدی های کوچک یا افرادی که بودجه کمتری را برای این دستگاه در نظر گرفتند، مناسب تر است. اما برای کارخانه جات و شرکت های بزرگ،  قطعا پرکن گریس سرد اتوماتیک را پیشنهاد میکنیم زیرا این دستگاه بدون نیاز به دخالت اپراتور کار کرده و خروجی محصول شما از نظر کیفی بسیار بالاتر از مدل های نیمه اتوماتیک این دستگاه می باشد.

در کل پرکن گریس سرد اتوماتیک علاوه بر بالا بردن سرعت، دقت خطوط تولید را در کارخانه جات و تولیدی ها بالا میبرد.

 

در حال راه اندازی خط تولید هستید؟ و یا میخواهید از قیمت دستگاه ها مطلع شوید؟

با مکالمه تلفنی و مشاوره با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی از خدمات ما بهره‌مند شوید.

09124668761 09126611791

 

مزایای استفاده از دستگاه پر کن گریس سرد

  • دستگاه گریس پرکن باعث شده تا در کارخانه ها خط تولید و بسته بندی گریس با سرعت بالاتر و به صورت دقیق تری انجام شود.
  • دستگاه پرکن گریس دارای مدل های مختلفی می باشد که کارایی های مختلفی دارند.
  • این دستگاه ها می توانند با سرعت بالایی به پر کردن ظروف مخصوص گریس در ظرفیت های مختلف بپردازند.
  • دستگاه پرکن گریس عمل پر کردن را از ته ظرف انجام می دهد و این کار باعث می شود که درون ظرف حباب ایجاد نشود و ظرف کاملا تمیز و یکدست پر شود.

 


ارسال نظر :
نظر

نظرات شما :
  • نظر آریا مصطفوی

    آریا مصطفوی

    عرض ادب خدمت شما سازنده و صنعت کار گرامی. من ساکن همین کمالشهر هستم. میخواستم قبل از خرید محیط کارگاه تون رو ببینم. اجازه هست؟ با تشکر

    • نظر ادمین

      ادمین

      سلام و وقت بخیر، بله امکان بازدید حضوری فراهم است. ما در خدمت شما هستیم.

  • نظر علیرضایی

    علیرضایی

    سلام قیمت؟

    • نظر ادمین

      ادمین

      سلام لطفا با آقای مهندس عبدالملکی تماس بگیرید 09124668761

  • نظر محمد معصومی

    محمد معصومی

    با سلام.امیدوارم موفق باشید و در تولید و عرضه دستگاه هاتون سر بلند باشید و بمانید ...

    • نظر ادمین

      ادمین

      سلام و ارادت، و همچنین برای شما .

  • نظر رضایی

    رضایی

    عالیه، خداقوت

    • نظر ادمین

      ادمین

      و هچنین به شما.