دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک دستی | معایب و مزایا

 دستگاه شیرینگ پک دستی

دستگاه شیرینگ پک دستی یک دستگاه است که برای بسته‌بندی و بسته‌کردن محصولات خوراکی و یا غیر خوراکی استفاده می‌شود. این دستگاه از طریق ایجاد فشار و حرارت، بسته‌بندی را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

 دستگاه شیرینگ پک دستی اغلب در خط تولید (کارگاه) و در محل های کار تولید با تیراژ کم محصول مورد استفاده قرار می گیرد. از دستگاه شیرینگ معمولاً برای بسته های کوچک و به تعداد کم استفاده می شود.

 

قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی

 

در حال راه اندازی خط تولید هستید؟ و یا میخواهید از قیمت دستگاه ها مطلع شوید؟

با مکالمه تلفنی و مشاوره با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی از خدمات ما بهره‌مند شوید.

09124668761 09126611791

 

عملکرد دستگاه شیرینگ پک دستی

عملکرد اصلی دستگاه شیرینگ پک دستی به این صورت است که ابتدا محصولات درون پاکت، ظروف و یا پوششی قرار می‌گیرد. سپس پاکت حاوی محصول در قسمتی از دستگاه قرار می‌گیرد که قابلیت ایجاد فشار و حرارت دارد.

با اعمال فشار و حرارت، پاکت بسته شده و محصول درون آن به طور محکم و به‌ صورت بسته بندی می‌شود. پس از بسته بندی پاکت ها و یا محصولات آماده‌ی تحویل و فروش می‌شوند.

استفاده از دستگاه شیرینگ پک دستی در بسته‌بندی شیرینی‌جات، شکلات ها کیک‌ها و یا مواد خوراکی یا غیر خوراکی دیگر مزایایی دارد. این دستگاه باعث افزایش سرعت و دقت در بسته‌بندی محصولات می‌شود. همچنین، بسته‌بندی به صورت خودکار باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در فرآیند تولید می‌شود. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک دستی می‌توان به بهبود استحکام و نگهداری محصولات، جلوگیری از ورود هوا و رطوبت به داخل بسته و افزایش عمر مفید محصول اشاره کرد.

دستگاه شیرینگ پک دستی در صنایع شیرینی‌سازی، قنادی، کیک‌سازی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی

همانطور که گفته شد، دستگاه شیرینگ پک دستی یکی از ساده ترین و متداول ترین انواع دستگاه های شیرینگ پک است که از نظر صنعت اتوماسیون پیچیدگی کمتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد. دستگاه های شیرینگ پدالی، تونل های حرارتی و دستگاه های شیرینگ کابینی، از انواع دستگاه های شیرینگ دستی هستند که بیشتر مناسب خانه ها، کارگاه های کوچک و به طور کلی مکان هایی با فضای کم هستند که حجم تولید کم یا متوسطی ​​را دارا هستند. قیمت دستگاه های شیرینگ بسته به ظرفیت و حجم تولید و فناوری مورد استفاده متفاوت است و در مدل های مختلف متفاوت است. 

و همان طور که گفتیم، می رسیم به موضوع قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی و ارزان... این دستگاه با توجه به نوسانات قیمت مواد  اولیه، قیمت دستگاه بر اساس نیاز مشتریان و سفارشات آن ها اعلام می گردد. اما باید بدانیم که قیمت این دستگاه در بین دستگاه های شیرینگ پک بسیار پایین تر و ارزان تر است.ما با توجه به این نوسانات بازار  و مواد اولیه شما می توانید با تیم فروش ماشین سازی عبدالملکی تماس گرفته و از قیمت دستگاه و همین طور سایر اطلاعات تکمیلی مطلع شوید.

 

روش کار با دستگاه شیرینگ دستی

با استفاده از سشوارهای صنعتی می توان پلاستیک شیرینگ را گرم کرد و محصول مورد نظر را به راحتی بسته بندی نمود. دستگاه های بسته بندی شیرینگ نیز وجود دارد تا محصول بتواند پلاستیک(فیلم شیرینگ) را از طریق یک تونل حرارتی جذب کند و به محصول اولیه بچسباند.

همانطور که گفته شد ، دستگاه شیرینگ پک دستی کاربردهای زیادی در صنعت بسته بندی دارد، این دستگاه عمدتا در صنعت بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اینها شامل بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی و سایر صنایعی است که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند.

 

جهت مشاوره برای راه اندازی خط تولید، استعلام مشخصات فنی دستگاه، قیمت و هزینه راه اندازی آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

مزایای شیرینگ کردن محصول

بسته بندی در کارخانه های تولیدی یکی از عوامل مهم تولید است که یکی از آنها شیرینگ پک محصولات است. محصولات شیرینگ دارای مزایای متعددی در بسته بندی محصول هستند از جمله مزایای شیرینگ محصول را می توان به شرح زیر بیان کرد:

به دلیل تقویت بسته بندی، شکل جعبه یا محصول با حرکات مکرر تغییر شکل نمی دهد و تا زمان استفاده نیز تغییر نمی کند و مانند قبل باقی خواهد ماند.

یکی از مهمترین مزایای شیرینگ کردن محصول سودآوری آن در مقایسه با کارتن است. به عنوان مثال، در مورد کنسرو رب یا رنگهای ساختمانی یا مایعات نوشیدنی، اگر به جای شیرینگ پک از بسته بندی مقوایی استفاده شود، هزینه ها از نظر مواد اولیه و نیروی کار چندین برابر خواهد شد.

شیرینگ مانع از ورود گرد و غبار به کارتن محصول یا نشستن گرد و غبار روی برلیبل محصول می شود. این از نفوذ رطوبت به سطح محصول یا کارتن جلوگیری نمی کند و بنابراین شکل ظاهری آن غیر قابل قبول باقی می ماند. باید با کمک یک تبلیغ شیرینگ یا متن دلخواه دیگر می توانید روی بسته بندی قرار داد.

 

معایب دستگاه شیرینگ پک دستی

برای بسته بندی محصولات با تعداد تولید کم مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی برای حجم کوچکی از کالاها استفاده می شود اگر کارخانه بزرگ دارید باید از شیرینگ پک اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک استفاده کنید.

 

در حال راه اندازی خط تولید هستید؟ و یا میخواهید از قیمت دستگاه ها مطلع شوید؟

با مکالمه تلفنی و مشاوره با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی از خدمات ما بهره‌مند شوید.

09124668761 09126611791

 

چرا باید محصول بسته بندی یا شیرینگ شود

  • بسته بندی در هنگام حمل و نقل تغییر شکل نمی یابد و آسیب نمی بیند.
  • با شیرینگ محصول، تا زمانی که به دست مشتری نرسد، سالم می ماند.
  • شیرینگ بسته ها باعث صرفه جویی در هزینه می شود. زیرا هزینه آن بسیار کمتر از کارتن است.
  • بسته بندی مناسب یکی از فاکتورهای مهمی است که در جذب مشتری بسیار موثر و تاثیر گذار است.
  • شیرینگ محصول از ورود گرد و غبار به محصول و آسیب رساندن به لیبل آن جلوگیری می کند.
  • شیرینگ محصول از ورود رطوبت به آن جلوگیری می کند.
  • هنگامی که محصول شیرینگ پک شد، می توان آگهی و هر پستی را به محصول چسباند

ارسال نظر :
نظر

نظرات شما :
  • نظر آشتیانی

    آشتیانی

    سلام وقت بخیر این شیرینگ پک رو اگر بخواییم برای بسته بندی مواد غذایی استفاده کنیم، هزینش چقدر در میاد و خدمات پس از فروش شما به چه صورته؟

    • نظر ادمین

      ادمین

      سلام وقت شما هم بخیر، از اونجایی قیمت ابزار‌ آلات و قطعات در بازار به شدت نوسان دارد نمیشه قیمت رو توی کامنت اعلام کرد، برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید. و همچنین در رابطه با خدمات پس فروش ما قطعا پس از فروش در کنار مشتریان عزیز هستیم.

  • نظر بنگینی

    بنگینی

    سلام و درود...برای بسته بندی آجر از شیرینگ پک های دستی میتوان استفاده کرد؟

    • نظر ادمین

      ادمین

      سلام و درود، وقت شما بخیر. بله امکان پذیره با توجه به نوع محصول شما اندازه کوره، نوع نایلون شیرینگ و... دستگاه ساخته میشود. باز اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، میتوانید با ما تماس بگیرید تا کارشناس فنی بتونن شما رو بهتر راهنمایی کنند.

  • نظر حسینی

    حسینی

    لطفاقیمت شرینگ پک دستی برای بسته بندی عرقیات خانگی رابفرمایید،متشکرم

    • نظر ادمین

      ادمین

      با سلام با شما تماس گرفته شد.