دستگاه اسپری پرکن

قیمت و خرید دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

پرکن اسپری اتوماتیک

پرکن اسپری تمام اتوماتیک تمامی مایعات را با فشار بالای گاز، درون قوطی های اسپری پر می کند. در نهایت محصولات نهایی پر شده درون قوطی ها حالت افشانه یا همان به اصطلاح عامیانه حالت اسپری پیدا می کنند. از دستگاه پرکن اسپری برای انواع قوطی های اسپری در مدل ها و ابعاد مختلف استفاده می کنند. این دستگاه از مهم ترین ابزار برای شرکت های آرایشی و بهداشتی و غذایی است که توانسته کارایی و مزیت خود را به رخ همگان بکشد.

دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک مناسب محصولاتی است که درون قوطی های اسپری پر می شوند، از جمله این محصولات می توان به خوشبو کننده ها، رنگ غذا، اسپری زعفران، برف شادی، رنگ، مواد شیمیایی، اسپری ماشین، دارو های دامی، حشره کش، چسب و… اشاره کرد.

 شرکت ماشین سازی عبدالملکی تولید کننده ی انواع دستگاه و ماشین آلات صنعتی با مناسب ترین قیمت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

 

قیمت اسپری پرکن اتوماتیک

 

در حال راه اندازی خط تولید هستید؟ و یا میخواهید از قیمت دستگاه ها مطلع شوید؟

با مکالمه تلفنی و مشاوره با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی از خدمات ما بهره‌مند شوید.

09124668761 09126611791

 

دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک

دستگاه پرکن اسپری از بدنه استیل ضد خش و ضد جرقه ساخته شده و مناسب برای پر کردن انواع مواد قابل اشتعال می باشد. در تولید و ساخت دستگاه های پرکن اسپری بنا به ایمنی و جلوگیری از اشتعال احتمالی از قطعات برقی استفاده نشده است. نازل های دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک با دقت بالایی طراحی و تعبیه شده اند تا مواد از درون اسپری ها چکه نکرده و از هدر رفتن مواد یا گاز آن ها جلوگیری شود.

 

انواع دستگاه اسپری پرکن

  1. اسپری پرکن اتوماتیک (پرکن اسپری اتوماتیک)
  2. اسپری پرکن نیمه اتوماتیک (پرکن اسپری نیمه اتوماتیک)
  3. اسپری پرکن دستی (پرکن اسپری دستی)

 

دستگاه اسپری پرکن تمام اتوماتیک

دستگاه اسپری پرکن تمام اتوماتیک از انواع دستگاه اسپری پرکن است که در مجموع، زیر مجموعه ی پرکن مایعات می باشد که به مانند خط تولید به صورت اتوماتیک کلیه ی فرایند پر کردن قوطی های اسپری را انجام داده و دارای 2 متر نوار نقاله به صورت رفت و برگشت که اندازه ی نوار نقاله  به درخواست مشتریان قابل تغییر است. همچنین دستگاه پرکن اسپری دارای موتورهای ضد جرقه و اینورتر جهت کنترل سرعت نوار نقاله ، استراکچر گاز زن مایع و پانچ می باشد که این محصول را کاملا منحصر به فرد کرده است.

سرعت دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک بسیار بالاست و می تواند بدون نیاز به اپراتور و دخالت دست در کمترین زمان و بیشترین دقت محفظه های اسپری را پر کند و همین امر موجب محبوبیت بیشتر برای درخواست و استفاده از دستگاه شده است چرا که باعث صرفه جویی در هزینه نیروی انسانی است.

عملکرد دستگاه پرکن اسپری به صورت روتاری است بصورتی که تک نازل پرکن در یک قسمت طراحی می گردد که عمل پر کردن مواد را انجام میدهد و قوطی های پر شده از مواد به قسمت تک نازل پرچ منتقل می شوند و عمل پرچ کردن قوطی ها انجام می شود، در قسمت بعد دستگاه اسپری پرکن تمام اتومات که قسمت گاز زن دستگاه می باشد به صورت کاملا مجزا کار می کند چهار نازل گاز زن تزریق گاز را انجام می دهند که بنا به درخواست مشتری برای سرعت بیشتر دستگاه و تیراژ بالاتر قابل تغییر است. 

 

دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

 

قیمت دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

قیمت دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک بستگی به کارکرد و مدل های مختلف این دستگاه دارد چرا که این دستگاه با ویژگی های متفاوت و مدل های مختلف بنا به خواست و سفارش مشتریان طراحی و ساخته می شود.

همچنین تیم ماشین سازی عبدالملکی با توجه به شرایط مشتریان عزیز خود، و در راستای کسب رضایتمندی مشتریان خود تسهیلاتی را برای خرید کلیه ی دستگاه ها در نظر گرفته است، شایان به ذکر است که تمامی ماشین آلات تولید شده این شرکت دارای 1سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشند.می توانید برای استعلام قیمت دستگاه ها و اطلاع از تسهیلات در نظر گرفته شده با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید.

 

ویژگی و مشخصات دستگاه پرکن اسپری اتوماتیک

  • تمامی فرایند پر کردن قوطی ها بدون دخالت دست و بدون نیاز به اپراتور انجام میگیرد
  • در کمترین زمان تعداد بسیار بالایی قوطب پر میشود
  • دستگاه مجهز به سیستم کنترل میزان تزریق مایع و گاز می باشد
  • تمامی قطعات دستگاه از جمله شیرها، پکینگ های گاز زن و اورینگ ها همگی بر اساس استاندارد های روز دنیا طراحی و ساخته می شود
  • دارای نوار نقاله 12 متری رفت و برگشت
  • دارای یک نازل برای پر کردن مواد، 1 نازل برای پرچ کردن و 4 نازل  دیگر برای گاز زدن
  • جنس دستگاه از استیل ضد جرقه و غیر قابل اشتعال است که مناسب محصولات اشتعال زای درون قوطی های اسپری می باشد
  • امکان تعویض هد و گاز دستگاه برای ایجاد تغییر در مدل بسته بندی محصولات
  • قابلیت نصب تاریخزن و چاپگر روی محصولات
  • دارای الکتروموتور ضد جرقه برای پر کردن مواد قابل اشتعال
  • دقت و سرعت بسیار بالای دستگاه
  • عملکرد بسیار راحت و نصب آسان
  • مجهز به سیستم کنترل تزریق مایع و گاز
  • انرژی دستگاه طبق خواسته مشتری تک یا سه فاز است
  • دارای سیستم کنترل PLC است
  • قابلیت کنترل از روی صفحه لمسی

 

مشخصات دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک

 

عملکرد دستگاه اسپری پرکن تمام اتوماتیک

دستگاه اسپری پرکن تمام اتوماتیک دارای ۳ قسمت پرکن، پرچ کن و تزریق گاز می باشد که در یک فیکسچر به صورت خطی قرار دارد. عملکرد دستگاه اسپری پرکن به این صورت است که ابتدا اپراتور قوطی خالی را در زیر قسمت پرکن دستگاه قرار داده سپس با فشردن پدال پروسه ی تزریق انجام می گیرد سپس با قرار دادن قوطی بعدی قوطی اول در زیر هد پرچ کن قرار می گیرد، بعد از قرار دادن والو بر روی قوطی اول پروسه ی تزریق و پرچ انجام می گیرد و در نهایت  اپراتور با قرار دادن قوطی سوم، اولین قوطی در زیر نازل تزریق گاز،دومین قوطی در زیر هد پرچ کن و قوطی سوم در زیر نازل پرکن قرار میگیرد  که با فشار دادن پدال پروسه ی کلی دستگاه صورت می گیرد.

توجه داشته باشید که در ساخت دستگاه پرکن اسپری از هیچ قطعه برقی استفاده نشده است به دلیل اینکه در دستگاه اسپری پرکن کار با گاز بخش اصلی دستگاه  محسوب می شود که با توجه به اشتعال زا بودن گاز، خطرات احتمالی را به حداقل برسانیم.

 

در حال راه اندازی خط تولید هستید؟ و یا میخواهید از قیمت دستگاه ها مطلع شوید؟

با مکالمه تلفنی و مشاوره با کارشناسان ماشین سازی عبدالملکی از خدمات ما بهره‌مند شوید.

09124668761 09126611791

 

مزایای دستگاه اسپری پرکن اتوماتیک نسبت به سایر مدل ها

پرکن اسپری اتوماتیک در مقایسه با اسپری پرکن دستی برتری های خاصی دارد؛ به عنوان مثال می توان به دقت و سرعت بیشتر اسپری پرکن اتوماتیک نسبت به اسپری پرکن دستی، صرفه جویی در زمان و به صرفه بودن آن اشاره کرد.

یکی از نکاتی که باعث شده است بسیاری از شرکت های بزرگ از این سری اسپری پرکن استفاده کنند این است که دیگر نیاز به اپراتور (نیروی انسانی) نیست و 0 تا 100 کار بر عهده دستگاه میباشد.

اما اگر از این مقایسه بگذریم که نشان دهنده برتری اسپری پرکن اتوماتیک نسبت به اسپری پرکن دستی از "لحاظ مشخصات فنی" است. به مقایسه اسپری پرکن نیمه اتوماتیک با اتوماتیک میرسیم که بیشتر افراد بین خرید این دو مدل تفاوت سلیقه دارند.

اسپری پرکن نیمه اتوماتیک به دلیل کارایی که هم از لحاظ اقتصادی هم از لحاظ فنی دارد، محبوبیت بیشتری در نظر صاحبان شرکت ها دارد اما این دلیل بر برتری آن نسبت به اسپری پرکن اتوماتیک نمیباشد؛ چون اسپری پرکن اتوماتیک از لحاظ سرعت، دقت و کیفیت به مراتب بهتر و بالاتر از اسپری پرکن نیمه اتوماتیک است و یکی از نکات مهم دیگر این است که، نیازی به اپراتور(نیروی انسانی) نیست و از این لحاظ هم کاملا مقرون به صرفه است.

اما اگر بخواهیم چکیده و یک نتیجه خوب از مطلب بالا بگیریم، این است که اگر یک کارگاه کوچک دارید یا حتی دقت و سرعت آنچنان اهمیت ندارد بهتر است که از مدل نیمه اتوماتیک استفاده کنید و اگر هم بودجه کافی برای این کار را دارید بهتر است که مدل اتوماتیک این دستگاه را تهیه کنید تا از دقت و سرعت بالای آن کمال استفاده را ببرید.

 

ساخت دستگاه پرکن اسپری ماشین سازی عبدالملکی

این دستگاه به صورت خط تولید از 0 تا 100 عمل کرده و به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک برای انواع قوطی ها و ظروف دربسته قابل ارائه است. ظرفیت تولید 100 تا 10050 قوطی در ساعت را دارد که با توجه به نیاز مشتری طراحی می شود. برای آن دسته از مشتریان گرامی که قصد خرید این دستگاه اسپری پرکن تمام اتوماتیک را دارند عرض میکنیم که: دستگاه فوق دارای 1 سال گارانتی از زمان نصب و 5 سال خدمات پس از فروش محصول می باشد.


ارسال نظر :
نظر

نظرات شما :
  • نظر خاوندی

    خاوندی

    سلام، فیلم های بیشتر این دستگاه رو از کجا ببینم؟

    • نظر ادمین

      ادمین

      سلام، میتونید از کانال آپارات بهشون دسترسی داشته باشید.

  • نظر اسکندر زاده

    اسکندر زاده

    میز تغذیه رو به صورت جداگونه میتونیم تهیه کنیم؟

    • نظر ادمین

      ادمین

      بله امکان پذیره.